6 Nisan 2012 Cuma

LİBERTA CAFE-KADIKÖY-İSTANBUL

 
Kadıköy'de açılan LİBERTA CAFE&RESTAURANT keyifli bir mekandır


İlk açıldığında daha çok Cafe tarzında olan Liberta son zamanda BISTRO olarak da mekanın döşenmesinde değişiklik yaparak daha güzel bir görüntüye kavuşarak yiyecek ve içecek çeşitlerinde de farklılıklar ile daha iyi hizmet vermeye başlamış ve Kadıköy'de ayrıcalıklı bir mekan halini almıştır

LİBERTA CAFE & BISTRO


Liberta cafe kendine özel mönü seçenekleri sunuyor

Bahçe kısmında ise şehrin içinde ama şehrin dışında gibi sakin bir ortam yaşayabilirsiniz





LİBERTA CAFE&BISTRO merkezi konumuyla da tercih edilmelidir


Caferağa Mh. Sarraf Ali Sk. No.25-B
Kadıköy İstanbul
0 (216) 349 63 72 0 (216) 349 63 73

7 yorum:

  1. LİBERTA da bir dinlenme molası vererek taze ve lezzetli mönüden seçim yaptım..güleryüzlü servisten memnun kalarak bir dahaki sefere tekrar gitmek üzere yeni bir cafe keşfetmiş oldum...yeni açılan bu mekana gitmenizi öneriyorum.

    YanıtlaSil
  2. müzikleri oldukça güzel ve kafa dinlemelik bir mekan.çok memnun kaldıgımı söyleyebilirim

    YanıtlaSil
  3. Benimde beğendiğim biryer..Adsız--düşünceleriniz için memnun oldum..!

    YanıtlaSil
  4. sAKİN ORTAMI, VE BU ORTAMA UYAN MÜZİKLERİNE İLAVETEN ÖZENLE HAZIRLANMIŞ MENÜSÜNÜN TOPLAM 10 ÇEŞİDİNİ DENEDİM. VE HUZURLU BİR MEKAN ARIYORSANIZ KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.. TÜM EKİBE BAŞARILAR DİLİYORUM. ANKA SANAT/ SERPİL

    YanıtlaSil
  5. o ahşap kokusu yok mu??! her şeyden önce o kokusu beni benden alıyor!

    YanıtlaSil
  6. güzel yorumlara bende katılıyorum..mekanda sizi güleryüzle ve kendilerinden biri gibi karşılamaları ise oldukça rahatlatıcı bir durum..

    YanıtlaSil
  7. Güler yüzlü ve kaliteli servis, salaş ancak nezih ortam denildiğinde adres liberta ;)

    YanıtlaSil